Tuesday 10 May 2016

Coach Mira 013 984 3532 : MISI NUTRISI HERBALIFE DI INTAN KEMAMAN

Bismillah

Assalamualaikum


MISI NUTRISI HERBALIFE DI INTAN KEMAMAN


Setiap bulan saya akan join booth di Intan Kemaman untuk menyebarkan Misi Nutrisi di Kemaman. Untuk warga dan kakitangan kerajaan yang menjalani kursus atau seminar di Intan Kemaman. Ini adalah untuk memberikan kesedaran kepada mereka tentang pentingnya nurisi lengkap dalam diet harian. Disamping itu adalah untuk memperkenalkan produk Herbalife kepada warga kerja Intan dan kakitangan kerajaan yang terlibat

Produk Herbalife adalah nutrisi seimbang yang bagus untuk badan sama ada untuk turun berat, naik berat ataupun kekalkan berat badan. Saya telah mengamalkan produk Herbalife selama 4 tahun untuk mengekalkan berat badan. Saya harap saya dapat membantu warga Kemaman untuk mengekalkan gaya hidup yang sihat dengan nutrisi Herbalife.


Booth saya di Intan Kemaman





Alhamdulillah syukur, berkat buka Booth di Intan, Kemaman ada warga Kemaman yang ingin mengamalkan Nutrisi Herbalife.


Sesiapa yang ingin mengikuti Program Herbalife di Kemaman untuk:

* Turun Berat
* Naikkan Berat
* Kekalkan Berat
* Sarapan Sihat
* Tingkatkan Stamina Harian
* Cantikkan Kulit Wajah

Bolehlah menghubungi saya:

013 984 3532
Coach Mira
4 tahun sebagai Ahli Bebas Herbalife

No comments:

Post a Comment