Monday 18 April 2016

Coach Mira 013 9843532 : Aktiviti Herbalife Di Kemaman

Bismillah

Assalamu'aalaikum


Fitcamp Di Kemaman
Fitcamp di Kemaman biasanya di lakukan Coach Azizi. Sesiapa yang berminat untuk join boleh hubungi saya dahulu untuk keterangan lanjut. Herbalifer di Kemaman lakukan secara percuma sahaja bagi coachee-coachee yang berada di Kemaman. 


DIY Facial Spa di Kelab Nutrisi Impian
Facial Spa Party di adakan sempena PT Maryam datang ke Kemaman. Diadakan di Kelab Nutrisi Impian. Aktiviti ini adalah untuk memperkenalkan Herbalife Skin kepada coachee-coachee dan clients baru. Boleh juga setkan appointment dengan saya untuk personal spa party untuk Herbalife Skin sahaja laa.

 

Gym & Zumba di Famous Gym
Aktiviti gym ni saya lakukan dengan coachee saya yang terdiri daripada suri rumah. Lebih tertutup untuk perempuan dan juga boleh menyertai aktiviti zumba di sana. Boleh setkan masa jika berminat nak sertai gym & zumba bersama saya bagi perempuan sahaja laa. Boleh bawa anak tau join gym kat sini. Saya biasa gak bawa Zharif join boleh main-main dengan anak-anak coachee.



Booth di Intan
Biasanya saya sertai booth di Intan, Kemaman sekiranya pihak Intan menjalankan seminar, kursus bagi kakitangan kerajaan.
 

Roadshow di Pasar Kemaman
Saya jalankan aktiviti roadshow di Pasar Kemaman bagi menyebarkan Nutrisi Herbalife di Kemaman. Biasanya saya lakukan dengan team Herbalife di Kemaman.


Sekiranya anda berminat untuk menyertai program:

* Turun berat
* Naik berat 
* Turunkan % lemak dalam badan
* Naikkan otot
* Sarapan sihat
* Tingkatkan stamina sukan
* Improve masalah kulit wajah

dengan Nutrisi herbalife. Bolehla menghubungi saya:

COACH MIRA
013.984.3532
Coach Pengurusan Berat Badan Anda
4 tahun sebagai Ahli Bebas Herbalife

No comments:

Post a Comment