Tuesday 12 April 2016

Coach Mira 013.984.3532 : Birthday Zharif

Bismilah

Assalamu'aalaikum


Dah besar anak saya kan. 4 tahun dah. Alhamdulillah syukur diberikan kesihatan yang baik untuk Muhammad Zharif.

So 11 April kami buat laa Birthday Party dekat Taska. Bagi anak-anak makan kek red velvet, saya ada juga buat bihun goreng, makaroni goreng, keropok lekor (semestinya ada) bagi orang Terengganu kan, puding koktail. Simple-simple je bagi anak-anak happy. Siapa kate coach herbalife tak makan. Kami makan je, tapi dengan kadar yang seswai dengan kami boleh bakar. Nak tahu kalori yang anda perlukan boleh hubungi coach mira 0139843532. 

Zharif dan kawan-kawan Taska


tak tau birthday mak ke anak ni
Lepas settle sambut kat taska kami sambung lak sambung dekat ECM tgk wayang Jungle Book. Hadiah je mama tak cari lagi mana nak cari treasure chest jake kan. Lepas tengok wayang makan lagi sebelum balik dekat Restoran Johnny's.

Bihun goreng singapore
1 pinggan : 510 kalori


Makaroni goreng
1 pinggan : 220 kalori


1 potong keropok lekor
100 kalori


Puding Koktel
1 bekas : 60 kalori

 JADUAL PEMAKANAN:

Kalori yang saya boleh bakar 1300 kcal : Lepas timbang pakai penimbang tanita

7.30 pagi
Aloevera herbalife ,Teamix  herbalife & Shake F1 + F3 protein herbalife (120 kcal)

12.00 tengahri
Aloevera herbalife ,Teamix  herbalife & Shake F1 + F3 protein herbalife (120 kcal)

4.00 petang
Birthday Party kat Taska
1/2 Makaroni Goreng (110 kcal)
Kek Red Velvet (250 kcal)
1 potong Keropok Lekor (100 kcal)

6 petang
Dalam Wayang
1 botol air mineral (0 kcal)
Popcorn (100 kcal)

8.00 malam
Steamboat Johnny's (380 kcal)

Jumlah kalori yang saya ambil : 1180 kcal

Jumlah kalori yang saya ambil 1180 kcal. Jadi penggambilan kalori saya pada hari tersebut tidak lebih dari apa yang saya boleh bakar. Kami sebagai coach herbalife boleh lagi menikmati pelbagai jenis makanan asalkan tahu pengambilan kalori dan berapa kalori yang anda boleh bakar setiap hari. Dengan produk herbalife ianya memudahkan dan pengurangan kalori kita. Dapatkan pelan pemakanan anda dengan coach herbalife seperti saya :D


Sesiapa yang ingin mengikut program:

* TURUN BERAT
* NAIK BERAT
* TURUNKAN % LEMAK DALAM BADAN
* NAIKKAN OTOT BADAN
* TINGKATKAN STAMINA SUKAN
* SARAPAN SIHAT
* IMPROVE MASALAH KULIT WAJAH

dengan Nutrisi Herbalife. Bolehlah menghubungi saya:

COACH MIRA
013-984 3532
Coach Pengurusan Berat Badan Anda

No comments:

Post a Comment