Monday 28 March 2016

Coach Mira (013.984.3532) : Cara Buang Lemak di Perut Dengan Herbalife






1. Amalkan minum jus limau setiap hari.
Buah-buahan nitrus seperti limau nipis/lemon dipercayai sangat membantu dalam proses mencuci dan membersih usus yang kotor. Limau/lemon ini mempu menyingkirkan toksin dalam badan. Buah-buahan ini kaya dengan vitamin C dan mampu membantu kita untuk menyingkirkan racun serta toksin dalam badan. Ianya juga dikatakan mampu membantu proses detoksifikasi dalam tubuh secara semulajadi. Pada pandangan saya cara paling senang untuk membakar lemak adalah dengan mengamalkan teamix herbalife. Ini adalah kerana teamix herbalife mampu untuk membakar lemak dan kalori dalam badan kita. Teamix herbalife juga dalam 1 hidangan mengandungi 6 kalori sahaja. Teamix herbalife juga terdapat dalm perisa lemon & hibiscus dan juga peach.



2. Tukar beras putih ke beras perang.
Sebab apa beras perang?. Ini adalah kerana kalsium di dalam beras perang adalah lebih tinggi berbanding beras putih. Beras perang mengandungi vitamin B1, B2, B6, zat besi dan fostat. Nilai-nilai zat beras perang lebih tinggi berbanding beras putih. 1 hidangan beras perang menyediakan 88% magnesium harian yang diperlukan tubuh. Satu kajian oleh Sekolah Perubatan Harvard dan Hospital Wanita Brigham yang telah tercatat dalam jurnal Americal Jurnal of Clinical Nutrition mendedahkan, wanita yang mengambil beras perang secara puratanya berat badan lebih langsing berbanding wanita yang mengambil diet beras putih. Untuk mengempiskan perut boleh juga gantikan nasi kepada formula 1 (F1) shake herbalife sebagai gantian nasi. F1 shake herbalife adalah makanan gantian dan produk pengurusan badan nombor 1 di dunia. Shake herbalife juga adalah gantian nasi yang rendah kalori dan tinggi nutrisi. Satu hidangan shake herbalife bersamaan dengan 90 - 250 kalori.






3. Elakkan minum air yang manis. 
Ini adalah kerana minuman manis ini mengandungi kalori berbanding air kosong. Ini adalah kerana minuman manis ini mengandungi gula yang tinggi. Pengambilan gula yang berlebihan mengakibatkan pertambahan berat badan kita. Boleh juga gantikan minuman manis ini kepada aloe vera herbalife, juga berperisa tetapi lebih memberikan khasiat kepada badan kita. Minuman aloe vera herbalife ini mampu untuk mengurangkan dan memperbaiki fungsi pencernaan perut dan juga meningkatkan keupayaan untuk penyerapan nutrien.






4. Banyakkan minum air kosong.
Air kosong tidak mempunyai kalori berbanding dengan air yang berperisa. Pengambilan air kosong yang secukupnya dapat membantu kita mengempiskan perut. Kajian ada menunjukkan minum segelas air kosong ketika perut kosong di awal pagi mampu merawat sakit kepala, sakit badan, diabetes, sembelit, penyakit mata, kanser rahim dan masalah telinga, hidung dan tekak. Bagi coach-coach herbalife juga mereka akan menyarankan agar coachee-coachee mereka meminum air kosong dengan kadar yang sepatutnya. Ianya adalah bergantung kepada berat badan masing-masing. Setiap 25kg berat badan, kita memerlukan 1 liter air kosong.




5. Banyakkan sayur dalam makanan. 
Sayur bukan sahaja dapat membantu menurunkan berat badan malahan dapat membantu proses detoksifikasi atau menyingkirkan racun dalam badan. Dalam F1 shake herbalife lengkap dengan 55 nutrien dan 18 asid amino, serat, protein dan tradisional herbal untuk menggalakkan pertumbuhan sel baru. Shake herbalife juga mengandungi kandungan lemak yang rendah dan tinggi nutrisi.

Gambar : Kredit kepada facebook Zaim - pakar vitamin anda


Sekiranya anda berminat untuk:

*Turunkan Berat
*Turunkan Lemak Dalam Badan
*Naikkan Berat
*Kekalkan Berat
*Sarapan Sihat
*Tingkatkan Stamina Sukan
*Improve Masalah Kulit Wajah

dengan Nutrisi Herbalife

Coach Mira
013-984 3532
Coach Pengurusan Berat Badan Anda
4 tahun sebagai Pengedar Bebas Herbalife




No comments:

Post a Comment