Tuesday 19 April 2016

Coach Mira 013 9843532 : Jom Jadi Ahli Herbalife.Bagaimana Nak Daftar Ahli Herbalife???

Bismillah

Assalamu'aalaikum


Negara yang ada Herbalife


JOM JADI AHLI HERBALIFE
Nak jadi ahli Herbalife perlu ada coach yang mengajak tau. Bukan boleh terus pergi HQ Herbalife macam tu jer untuk daftarkan keahlian. Tu pentingnya coach dalam Herbalife. Bukan sekadar membantu anda turunkan berat badan tapi membantu anda mendaftar menjadi ahli Herbalife Malaysia la. Bukan bantu anda turunkan berat je tau, boleh buat pendapatan sampingan lagi dengan Herbalife ni. Tu semua berkat pertolongan coach masing-masing la. 



BAGAIMANA NAK DAFTAR AHLI HERBALIFE???
Ok nak daftar ahli Herbalife Malaysia senang je. Yuran akan dikenakan boleh tanya coach anda berapa yuran yea. Pastu keahlian Herbalife ni perlu di kemaskini tau setiap tahun. Boleh daftar ahli Herbalife secara online juga sekarang ni. Senang je kan nk daftar ahli Herbalife. Bagi yang tak pandai online boleh je daftar ahli herbalife pakai borang keahlian herbalife secara manual.


APA YANG KITA DAPAT KALAU MASUK AHLI???
Mesti la banyak kelebihan nak join ahli Herbalife ni kan. Pertama sekali anda dapat potongan 25%  dan boleh mencecah sehingga 50% tau kalo kita menjadi ahli Herbalife ni. Tangga potongan boleh rujuk coach masing-masing. Boleh membeli dan mengedar produk Herbalife di 95 buah negara yang ada menjual Herbalife. So pasaran Herbalife ni luas la kan bukan setakat kat Malaysia je. If kita ke Singapura kita pun dapat membeli produk di sana dengan diskaun yang kita dapat. Dapat beg ahli Herbalife yang lengkap dengan maklumat berkenaan Herbalife.  Dengan menjadi ahli herbalife anda berpeluang untuk menjana pendapatan sampingan. Banyak kan kelebihan menjadi ahli Herbalife. 



JOM MASUK AHLI HERBALIFE DENGAN COACH MIRA
Saya ialah ahli bebas Herbalife selama 4 tahun. Saya telah berjaya menurunkan 12 kg berat badan dan mengekalkan berat badan dalam tempoh 4 tahun. Saya juga telah membantu ramai orang untuk menurunkan dan mengekalkan berat badan seperti saya. Bagi yang sedang mencari produk Herbalife di Terengganu, Kemaman, Dungun, Marang, Kuala Terenggan, Kuantan dan seluruh Malaysia boleh la masuk ahli dengan saya. Saya akan sediakan:

* Pelan Pemakanan Percuma
* Analisa Badan Percuma yang berhampiran
* Pemantauan Berterusan
* Support Group untuk motivasi diri
* Resepi Percuma untun turun berat
* Nutrisi Seimbang
* Info pasal Nutrisi
* Konsultansi berterusan
* Peluang Menjana Pendapatan

Bolehlah menghubungi saya:


COACH MIRA

013 9843532

Coach Pengurusan Berat Badan Anda


No comments:

Post a Comment