Thursday 31 March 2016

Coach Mira (013.984.3532) : Herbalife ni Mahal ker???


Assalamu'alaaikum Semua


Herbalife ni mahal ker???





Saya sebagai pengguna dan pengedar bebas herbalife berpandangan herbalife memang mahal tetapi berbaloi dengan apa yang kita dapat daripada nutrisi herbalife. Ini adalah ianya produk yang berkualiti tinggi. So herbalife xde laa mahal, produk mampu milik bagi yang inginkan kesihatan. Pada pandangan saya herbalife adalah murah jika dibandingkan dengan makanan lain di luar sana yang tinggi kalori dan tinggi lemak.






Harga Produk Herbalife???
Harga produk herbalife adalah bergantung kepada program yang akan anda jalani. Diskaun kepada produk herbalife bermula daripada 25%, 35%, 42% sehinggalah 50% yang paling tertinggi. Dengan mendaftar keahlian herbalife pengguna mampu untuk mencapai diskaun 25% hinggalah yang tertinggi 50%.




Pakej-pakej Herbalife
Pakej-pakej herbalife adalah bergantung kepada keperluan dan bajet yang mampu kita keluarkan. Tak de laa mahal kan, kalo mengikut kemampuan kita. Tu la yang saya katakan tadi herbalife adalah produk mampu milik bukannya produk mahal. Sebagai contohnya anda ingin mengambil produk herbalife sebagai sarapan sihat kerana biasanya pagi sibuk dengan persiapan anak, tak sempat nak bersarapan. Anda boleh mengambil pakej basic dan sebagainya. 



Harga sebuah kesihatan 
Produk herbalife adalah sebagai langkah berjimat cermat di masa tua bagi saya. Ini adalah kerana dengan produk yang berkualiti ini kita dapat menikmati usia tua tanpa seberang penyakit kronik seperti diabetis, jantung, strok, kencing manis dan sebagainya. Ini merupakan langkah awal kita dalam menjaga kesihatan di masa tua. Pemakanan yang sihat dapat mencegah kita daripada penyakit kronik dan kita tidak perlu berulang alik ke hospital untuk mendapatkan rawatan. Kehidupan harian kita juga tidak bergantung kepada ubat-ubatan, dan kita mampu menjalani kehidupan yang sihat sepanjang zaman.




*Penolakan tuntutan: Herbalife tidak mengubati apa-apa penyakit, ia hanyalah makanan, jika makan secara konsisten makanan yang baik akan bertindak baik memulihkan sistem badan kita. Hasil adalah tidak tipikal, keputusan individu berbeza-beza.


Sekiranya anda inginkan seorang Coach untuk membantu anda dalam:

* TURUNKAN BERAT BADAN
* NAIKKAN BERAT BADAN
* KURANGKAN % LEMAK DALAM BADAN
* SARAPAN SIHAT
* IMPROVE KESIHATAN KULIT WAJAH

Dengan nutrisi herbalife, bolehlah menghubungi:

COACH MIRA
013-984 3532
Coach Pengurusan Berat Badan Anda
4 tahun sebagai Pengedar Bebas Herbalife

No comments:

Post a Comment