Saturday 19 March 2016

Coach Mira (013.984.3532) : Cara Saya Menurunkan 12kg Berat Dengan Herbalife

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum



Kebanyakkan perempuan yang selepas bersalin mengalami berat badan berlebihan. Begitu juga dengan diri saya. Selepas bersalin berat badan saya meningkat daripada 50kg di awal kandungan hinggalah kepada 62kg selepas bersalin. Bagi seorang perempuan berat badan memainkan peranan dalam meningkatkan keyakinan diri. Apabila berat badan berlebihan keyakinan diri saya berkurangan. Saya berasa tidak selesa dengan berat badan saya ini.


Ini adalah saya sebelum dan selepas mengamalkan Herbalife



Alhamdulillah dipertemukan dengan Herbalife daripada rakan pejabat. Saya berjaya mengurangkan 12kg berat badan dengan mengamalkan nutrisi Herbalife selama 3 bulan. Hanya dengan menukarkan sarapan pagi dan makan malam dengan nutrisi Herbalife. Pada ketika itu saya hanya mengamalkan F1 Shake Herbalife dan Teamix Herbalife. Sekarang saya mengamalkan sarapan dan makan malam lengkap dengan nutrisi dan rendah kalori. Sarapan 123 menjadi amalan saya iaitu; 1. aloevera herbalife, 2. teamix herbalife, 3. F1 shake herbalife. Hanya dengan 3 minuman ini saya dapat mengekalkan berat badan saya selama 4 tahun dan in Shaa Allah untuk tahun-tahun seterusnya.



Sarapan pagi dan makan malam saya sekarang



123 simple je kan. 1 minit dah siap sarapan pagi
*Produk ini tidak bertujuan untuk merawat ataupun mengubati penyakit




Cara saya Turunkan 12kg Berat Badan
*Produk ini tidak bertujuan untuk merawat ataupun mengubati penyakit



Produk menurunkan berat badan Herbalife pengurusan berat badan dan gantian makanan nombor 1 di dunia. Herbalife adalah nutrisi seimbang yang boleh diamalkan oleh semua golongan tidak kira tua, muda mahupun kanak-kanak dalam proses diet harian. Diet bermaksud memperbaiki pola harian pemakanan kita kepada pemakanan seimbang.

Formula 1 (F1) Shake Herbalife terdapat dalam 6 perisa iaitu; coklat, vanilla, cappucino, strawberry, cookies & cream dan tropikal fruit. Boleh pilih perisa yang anda suka. Makan pagi dan malam anda bervariasi perisa. F1 shake hanya 90-250 kalori untuk satu hidangan dan mengandungi 55 nutrien dan 18 asid amino, serat, protein dan tradisional herbal untuk menggalakkan pertumbuhan sel baru.

Produk ini tidak bertujuan untuk merawat ataupun penyakit




Boleh pelbagaikan resepi Shake Herbalife



Sekiranya anda sedang mencari solusi untuk:

*Turunkan Berat Badan
*Naikkan Berat Badan
*Kekalkan Berat Badan
*Turunkan Lemak Dalam Badan 
*Sarapan Sihat
*Tingkatkan Stamina Sukan
*Improve Masalah Kulit Wajah

Dengan Nutrisi Herbalife

Coach Mira
013.984.9592
(Coach Pengurusan Berat Badan Anda)







No comments:

Post a Comment