Thursday 31 March 2016

Coach Mira (013.984.3532) : Coach Herbalife di Terengganu dan seluruh Malaysia


Assalamu'aalaikum

Kenapa perlu ada Coach dalam program Herbalife!!!


Hi Semua...

Saya coach mira tinggal di Kemaman, Terengganu, dan menjalankan aktiviti herbalife di sekitar Bandar Chukai. Saya telah 4 tahun sebagai ahli bebas herbalife sedia membantu anda dalam pengurusan berat badan anda tidak kira di mana anda berada di Terengganu ataupun di seluruh Malaysia. Saya berjaya menurunkan 12kg berat badan. Hanya dengan menggantikan sarapan pagi dan makan malam saya dengan nutrisi herbalife. Saya sekarang melakukan herbalife secara sepenuh masa.



Bagi yang ingin mengikuti program diet herbalife dengan saya, saya menyediakan program-program:

* Turunkan Berat Badan
* Naikkan Berat Badan
* Turunkan % Lemak Dalam Badan
* Naikkan Otot
* Sarapan Sihat
* Tingkatkan Stamina Badan
* Cantikkan Kulit
* Program Berpantang dengan Herbalife

dengan Nutrisi Herbalife. Saya juga akan menyediakan:

FitCamp Di Kemaman anjuran Herbalife Distibutor
 di Kemanan

Ataupun boleh join saya di Famous Gym Kemaman


* Analisa Badan Percuma
* Pelan Pemakanan Sihat
* Pengiraan Kalori yang sesuai untuk anda
* Pemantauan Berterusan
* Group Coaching Bermotivasi 
* Online Coaching & One to One Coaching
* FitCamp di seluruh Malaysia.


Testimoni Herbalife

Disini saya ingin kongsikan testimoni-testimoni coachee saya yang berjaya turunkan berat. Sekarang mereka masih lagi mengamalkan nutrisi herbalife dan berlumba-lumba untuk mendapatkan berat ideal sebelum Raya Aidilfitri. Mereka semua akan berkongsi sesama mereka dalam group whatsapp bagaimana cara untuk menurunkan berat dengan lebih cepat tanpa berlapar. So dengan saya anda akan mendapat motivasi dan tidak berasa give up untuk menurunkan berat. Sentiasa ada semangat baru untuk mencapai berat idaman.

Gee, 31 Selangor turun 5kg

Siti , Melaka, 18 tahun turun 6kg bersama saya  

Kak Fiza, Kemaman, reshape badan

Shahru, 33 tahun, Kemaman, turun 7kg, 

Training Herbalife 

Untuk menjadi coach yang boleh membantu anda semua mengikuti program-program dengan saya, saya banyak mengikuti training-traning yang herbalife sediakan. Training bulanan iaitu Succes Seminar Training (STS) biasanya saya akan mengikuti di Kuala Terengganu, Kuantan dan Kuala Lumpur. Saya juga mengikuti Herbalife Opportunity Meeting (HOM), Kelab Bring It Home di Gombak, Selangor. Spectacular training yang mengumpulkan ahli-ahli herbalife di seluruh malaysia. Extravaganza training juga mengumpulkan ahli-ahli herbalife di Seluruh Asia Pasifik. Sesiapa yang berminat untuk menjadi coach seperti saya untuk membantu lebih ramai orang menurunkan berat badan bolehlah menghubungi saya. Herbalife boleh juga jana pendapatan sampingan. Sesiapa berminat bolehlah hubungi saya okey. In Shaa Allah saya akan membantu apa yang termampu.
   
Spectacular MIECC Serdang, 2016


Spectacular  di Kuala Lumpur, 2015 

Extravaganza di EXPO Singapura, 2014


Pakej-pakej program Herbalife

Pakej-pakej herbalife bergantung kepada keperluan anda. Saya akan menganalisa badan ada dan sediakan pakej-pakej yang anda perlukan. Banyak pakej yang saya akan sediakan daripada diskaun 25%, 35%, 42% hinggalah 50% mengikut bajet dan keperluan individu.


8 perkara anda tau daripada Analisa Badan


Contoh pakej :
Untuk keterangan lebih lanjut boleh hubungi saya


Pelan pemakanan Herbalife

Saya akan menyediakan pelan pemakanan bersama nutrisi herbalife untuk memudahkan dan mempercepatkan progress anda dalam mengikuti program bersama saya. Nutrisi herbalife mampu membantu menurunkan berat badan dengan lebih mudah kerana ianya mengandungi nutrisi seimbang untuk badan kita. Herbalife juga tidak memberikan kesan negatif kepada kita kerana ianya bukan supplemen tetapi hanyalah gantian pemakan. Program penurunan berat badan bersama herbalife ialah 80% adalah pemakanan, 20% adalah senaman dan 100% adalah mindset anda sendiri. Jadi bagi bakal client yang sibuk dengan rutin harian diet herbalife ini akan membantu mereka untuk menyenangkan proses penurunan berat badan. Saya sebagai coach anda akan membantu anda menurunkan berat badan dengan pelan pemakanan lengkap yang saya sediakan. Mudahkan nak turun berat dengan saya, semuanya akan saya sediakan.


Contoh pelan pemakanan :
Untuk keterangan lebih lanjut boleh hubungi saya

Sekiranya anda ingin mengikuti berminat untuk: 
 
*TURUN BERAT
*NAIK BERAT
*TURUNKAN % LEMAK
*NAIKKAN OTOT
*SARAPAN SIHAT
*TINGKATKAN STAMINA HARIAN
*IMPROVE MASALAH KULIT WAJAH 

dengan Nutrisi Herbalife bolehlah menghubungi saya:

COACH MIRA 
+6013.984.3532
Coach Pengurusan Berat Badan Anda
4 tahun Ahli Herbalife Bebas Sepenuh Masa


No comments:

Post a Comment