Friday 1 April 2016

Coach Mira (013.984.3532) : Kurus Sebelum Raya Dengan Herbalife




Assalamu'aalaikum Semua



Ada tak sesiapa di sini yang berazam nak kurus sebelum raya ni?? Kalo ada bolehlah menghubungi saya yea. In Shaa Allah saya akan membantu dengan pengalaman saya yang telah turun 12kg. Turun berat mesti ada coach yang berpengalaman supaya kita tidak stress, rugi masa dan tenaga. Coach herbalife akan membantu anda turun berat secara sihat tanpa berlapar. Coach herbalife juga membantu bagi motivasi untuk kita turunkan berat. Coach herbalife bukan hanya menjual, lebih dari itu, kerana kami dilatih untuk coachee semua mendapat result bukan hanya mengambil produk atau program dengan kami. Di samping itu coach herbalife juga mengambil berat tentang pemakanan semua coachee mereka, oleh sebab itula coach herbalife menyediakan pelan pemakanan khusus untuk coachee mereka mengikut apa yang coachee mampu lakukan. Diet herbalife memang paling mudah, kerana anda mampu lagi menikmati makanan kegemaran anda tanpa menaikkan berat bdan.





Biasanya perempuan laa yang obses sangat tiap-tiap tahun mesti berazam nak kurus, tapi tak juga kurus-kurus kan. Meh kali ni saya bantu anda tolong turunkan berat badan dengan cara yang mudah. Dengan cara diet herbalife, ianya memudahkan tanpa berlapar dan boleh makan nasi lagi. Sebab apa herbalife bukan produk lain, kerana herbalife produk cukup nutrisi seimbang untuk badan kita. Syarikat ini telah lama bertapak di Malaysia sudah 10 tahun dan 34 tahun bertapak di seluruh negara. Produk herbalife ada menjalankan penyelidikan dan pembangunan sendiri untuk produk mereka. Bukan packing balakang-belakang rumah punya produk yea. So tahun ni meh kita laksanakan dengan tunjuk ajar saya. Sempat lagi kita kurus sebelum raya ni.




Boleh laa juga try 9 Tip Mudah Azam Kurang Berat Badan dari Kevin Zahari ni:

1. Bermula dengan niat

Sebab ape nak kurangkan berat?? Bermula dari situ, ia akan memudahkan anda.

2. Goal setting

Set target anda nak turun berapa kg dalam masa berapa lama. Contohnya , saya nak turun 12kg sebelum raya ni. So target tu akan nampakkan fokus kita, sebulan berapa kg perlu turun menjelang raya.


3. Get to know how

Jangan main belasah je nak kurangkan berat badan ni. Kena ada ilmu. Cari coach herbalife yang berdekatan. Memang mereka akan membantu anda. Coach herbalife di Terengganu boleh menghubungi saya.

4. Kongsi pelan anda

Buat declaration andan nak turunkan berat. Mana tau ada kawan-kawan dapat membantu ataupun kawan-kawan mahu join skali. Kan bonus tu, boleh turunkan berat berjemaah.

5. Positive surrounding

Kalau boleh cari kawan-kawan yang nak turunkan berat juga, lagi senang sama-sama kurangkan berat. Sama-sama berlumba nak kurangkan berat. Jauhkan diri daripada negative surrounding ini akan menurunkan semangat anda untuk turunkan berat.

6. Beli Apps

Dalam smart phone sekarang memang ada Apps yang membantu anda untuk turunkan berat. Boleh jer download, lagi mudah kan dengan teknologi sekarang. 

7. Kemaskan dapur

Kemaskan dapur, sedekah je makanan-makanan yang dapat menaikkan berat badan ni seperti kerepek, minuman manis, biskut berkrim tu semua.

8. Biar realistik

Jangan terlalu drastik seperti tak makan, tak amik karbohidrat, hanya makan buah-buahan sahaja. Nak turun berat dengan cara memudahkan cari je mana-mana coach herbalife. Paling senang cari je saya yea.Hehe =D

9. Bermula 1st Januari 

Ni dah lepas boleh kita start 1st April plak, target kurus sebelum raya ni. Ambil peluang puasa ni plak nak turunkan berat badan.




Pada pandangan saya yang paling penting nak turunkan berat badan ini ialah keazaman kita, cara kita melawan nafsu untuk kita kurangkan makan. Turun berat badan adalah pertandingan antara kita dan diri kita sendiri. Kata Kevin Zahari, Goal Setting ni adalah penting supaya kita letakkan berapa  kg kita hendak hilangkan sebulan, letakkan target raya ni aku nk pakai seluar size 27 or nak pakai baju kebaya, atau nak beli baju dar Jovian Mandagie size S. Haa mcm tu. Baru la kita fokus sebab dah letakkan target.


*Produk ini tidak bertujuan untuk mengubati
 ataupun merawat penyakit

Sebagai contoh saya nak kurus sebab nak sihat, tak nak ada penyakit jadi saya kena ada pemakanan yang seimbang cukup nutrisi. Satu lagi saya tak pernah mengalami masalah berat badan berlebihan. Lepas melahirkan anak berat plak turun sikit jer, bukan macam dulu. So saya setkan target nak juga kurus, tu la jumpa dengan herbalife, Alhamdulillah saya berjaya turunkan berat 12kg. Saya dari keluarga yang mempunyai genetik diabetis, lagi laa kena jaga pemakanan. 30% daripada genetik dan 70% adalah daripada pemakanan kita. Daripada sini kita tahu saya akan berisiko 30% untuk ada penyakit diabetis. Sebab itu saya bersungguh-sungguh untuk turunkan berat dan untuk sihat dan tukar gaya pemakanan saya. Kalo kita diet ia bersifat sementara, tetapi kalo kita tukar gaya pemakanan kita in Shaa Allah ianya berterusan dan kita mampu mengekalkan berat badan kita.

Sekiranya anda berminat untuk mengikuti program:

* TURUN BERAT
* NAIKKAN BERAT
* TURUNKAN % LEMAK DALAM BADAN
* NAIKKAN OTOT
* TINGKATKAN STAMINA SUKAN
* SARAPAN SIHAT
* IMPROVE MASALAH KULIT WAJAH

dengan nutrisi Herbalife bolehlah menghubungi:

COACH MIRA
+6013.984.3532
COACH PENGURUSAN BERAT BADAN ANDA
4 TAHUN SEBAGAI PENGEDAR BEBAS HERBALIFE

No comments:

Post a Comment