Sunday 24 April 2016

Coach Mira 013 984 3532 : Set Menyusu dengan Herbalife

Bismillah

Assalamu'aalaikum


Hari ni saya nak share skit bagaimana saya berjaya menyusukan Zharif selama 2 tahun 4 bulan dengan Nutrisi Herbalife. Apa yang saya tahu dan daripada pembacaan saya berkenaan menyusu ialah perlu makan makanan seimbang untuk kekalkan susu. Alhamdulillah dipertemukan dengan Herbalife memudahkan saya untuk mengambil makanan seimbang dan lengkap. Ini adalah kerana Herbalife cukup lengkap dengan 55 nutrien, 18 asid amino, dan herba terpilih.

Antara petua yang saya amalkan sepanjang menyusu ialah:

Bahan-bahan:
- 3 sudu Formula 1 Herbalife
- 1 sudu Formula 3 : Whey Protein
- 3 biji Kurma
- 7 biji Kismis
- 5 biji Badam
- 200 ml susu segar
- 200 ml air masak

Cara-cara:
- Masukkan semua bahan-bahan tersebut dalam blender dan blend selama 1 minit dan minum. Minum pada waktu pagi dan malam.

Produk ini tidak bertujuan untuk merawat atau mengubati penyakit

* Air masak minum 6 liter setiap hari.

Tips nak habiskan 6 liter air

Saya ada beberapa orang coachee yang menyusukan dan mengambil Nutrisi Herbalife.


1. Coachee Gee dari Selangor : Gee telah berjaya menurunkan 5kg berat badan dengan Nutrisi Herbalife dan masih menyusukan anak perempuan. Gee merupakan coachee saya dari jarak jauh. Kami hanya berhubung melalui whatsapp dan emel. *Keputusan adalah berbeza-beza. Hasil adalah bervariasi.


Gee berjaya turunkan 5kg


2. Coachee Yan dari Johor : Yan telah berjaya turun 4kg dalam masa sebulan dan masih lagi menyusukan anak. Yan start mengambil Nutrisi Herbalife dalam pantang. Yan merupakan coachee saya dari jarak jauh. Kami hanya berhubung melalui whatsapp. *Keputusan adalah berbeza-beza. Hasil adalah bervariasi.


3. Coachee Muni dari Kuala Terengganu : Muni hanya mengamalkan Nutrisi Herbalife sebagai sarapan pagi dan alhamdulillah dalam masa sebulan berjaya turun 1.2kg dan masih lagi menyusukan anak yang berumur 8 bulan. Tiada masalah kekurangkan susu semasa mengambil Nutrisi Herbalife. *Keputusan adalah berbeza-beza. Hasil adalah bervariasi.

Muni dan anaknya

4. Coachee Sue dari Kemaman : Sue berjaya menurunkan 3kg .Sue hanya gantikan sarapan pagi dengan malam dengan Nutrisi Herbalife. Sue masih lagi menyusukan anak lelaki. *Keputusan adalah berbeza-beza. Hasil adalah bervariasi.


Stok susu Sue 



Sesiapa yang ingin mengikuti program:

* TURUN BERAT
* NAIK BERAT
* TURUNKAN % LEMAK DALAM BADAN
* NAIKKAN OTOT BADAN
* SARAPAN SIHAT
* CANTIKKAN KULIT

dengan Nutrisi Herbalife. Bolehlah menghubungi:

COACH MIRA
013-984 3532
Coach Pengurusan Berat Badan Anda
4 tahun sebagai Ahli Bebas Herbalife

No comments:

Post a Comment