Saturday 16 April 2016

Coach Mira 0139843532: Berpuasa dengan Herbalife

Bismillah

Assalamu'alaikum

Hari ni dah 9 Rejab. Tak lama lagi kita dah nak masuk bulan Ramadhan. Bulan Ramadhan adalah bulan di mana umat Islam berpuasa sebulan. Bagi sesiapa yang ingin turunkan berat badan ni la masa yang paling senang untuk kita turunkan berat, kerana kita akan berpuasa di siang hari dan malam akan sibuk menunaikan ibadat terawih. Jadi pengambilan makanan kita akan berkurangan daripada biasa. Yang nak kurus sebelum raya tu sempat lagi la hubungi saya untuk konsultansi peribadi di bulan Ramadhan.


Walaupun bulan Ramadhan/Puasa kami tetap mangambil nutrisi herbalife sebagai sahur dan berbuka. Mesti ada orang akan tanya kenyang ke minum shake jer masa sahur???. Kenyang dan tahan lagi lama. Boleh la tahun ni try bersahur dan berbuka dengan nutrisi herbalife dan rasai sendiri perbezaannya. Nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya 013.9843532.

Program berpuasa bersama Herbalife ini direka  khas untuk:

1. Mengawal rasa lapar anda
2. Mengurangkan lebihan lemak
3. Mengekalkan metabolisme sihat
4. Kekal bertenaga dan ceria

Jadual Pemakanan Berpuasa Bersama Herbalife:

1. Formula 1 Nutritious Mixed Soy Powder Drink
2. Formula 3 Blended Soy and Whey Protein
3. Teamix
4. Herbal Aloe Concentrate Mix


Apa yang saya rasa sepanjang berbuka dan bersahur dengan nutrisi herbalife nak masuk tahu ke 4 ni:

1. Rasa lebih bertenaga di awal pagi dan berterawih dengan nutrisi herbalife kalo hendak di bandingkan dengan berbuka dengan nasi.



2. Alhamdulillah tidak lagi ada gastrik di akhir-akhir Ramadhan.*Produk Herbalife tidak bertujuan untuk mengubati atau merawat penyakit. Produk herbalife hanyalah nutrisi seimbang yang lengkap dengan 55 nutrien, 18 asid amino dan herba terpilih. Tahap kesihatan saya bertambah baik selepas mengambil produk Herbalife.

3. Jimatkan masa waktu sahur. Bersahur boleh bangun lewat-lewat sebab minum shake sekejap je. Tak perlu nak masak-masak waktu sahur. Hanya gula blender jer 1 minit dah siap shake.


4. Boleh berjimat dari segi wang. Tak perlu pening-pening atau bersesak-sesak ke bazar Ramadhan. Elakkan pembaziran di bulan puasa.




Sekiranya anda ingin:

*TURUN BERAT
*NAIK BERAT
*SARAPAN SIHAT
*IMPROVE MASALAH KULIT
*TINGKATKAN STAMINA HARIAN

dengan Nutrisi Herbalife, bolehlah meghubungi:

COACH MIRA
013-984 3532
Coach Pengurusan Berat badan Anda
4 tahun sebagai Ahli Bebas Herbalife

No comments:

Post a Comment