Saturday 16 April 2016

Coach Mira (013.984.3532) : Side Effect / Kesan Sampingan Herbalife

Bismillahirahmanirrahim

Assalamu'aalaikum

Ada effect ke minum herbalife ni???
Ada kesan sampingan ke ambil herbalife ni???
Macam mana kalo saya stop herbalife ada effect tak???


Bagi saya yang dah 4 tahun mengambil nutrisi herbalife kesan sampingan yang saya nampak dah saya rasa ialah:


1. AWET MUDA 
Ini memang saya tak rasa lagi ni saya nampak yang dah minum herbalife berpuluh-puluh tahun. Saya ingin menjadi seperti Susan Peterson, dekat 60 tahun tapi still nampak muda, beliau dah 30 tahun mengambil nutrisi herbalife. 

Susan Peterson dah makan herbalife lebih 30 tahun
Usia beliau dah nak masuk 60 tahun


2. KULIT TAK KERING 
Kulit tidak kering yang ni saya merasai dan mak saya pun merasai sendiri, terutamanya kulit tumit kat kaki, try check kulit tumit kaki anda kering tak??. Alhamdulillah herbalife mengajar saya supaya minum air masak banyak-banyak untuk kesihatan bukan untuk turun berat semata-mata. Saya pun nak kulit wajah sihat macam testimoni di bawah ni. Saya percaya dengan herbalife dapat membantu saya.

Testimoni Herbalife Skin


3. JARANG PERGI KLINIK / MAKAN UBAT 
Bukan tak pernah demam atau sakit sepanjang mangambil nutrisi hebalife, tetapi ianya berkurangan daripada sebelum mengambil herbalife. Sebab herbalife bukannya supplemen tetapi hanyalah makanan gantian sahaja. Makanan yang seimbang dari segi nutrisi yang kita tidak akan dapat dalam satu hidangan penuh nasi.



4. MENGAJAR KITA GAYA HIDUP LEBIH SIHAT
Yang ni memang saya banyak belajar dari latihan-latihan yang herbalife sedaikan. Sebelum ini saya tidak suka bersenam, sekarang dah start pergi gym untuk lakukan aktiviti bagi berpeluh badan, buang toksin-toksin dalam badan. Lebih menjaga kepada pemakanan juga sekarang ni. Kalau dulu semua benda nak makan. Herbalife mangajar saya memulakan hidup lebih sihat dari segi tabiat harian kita.



5. HERBALIFE MAMPU MENGUBAH HIDUP SESEORANG
Saya memang seorang yang bercita-cita untuk menjadi suri rumah, walaupun saya ada ijazah sarjana. Herbalife dapat merealisasikan impian saya itu. Saya dapat jana pendapatan dengan herbalife, tanpa saya perlu ke pejabat, tanpa bersesak dalam traffic jem, tak perlu punch card. Ini yang saya dapat daripada herbalife di samping saya menjadi semakin sihat, syukur Alhamdulillah.

Dulu suri rumah sekarang jutawan dalam Herbalife

Sekiranya anda stop minum herbalife tetapi lepas itu anda mengamalkan tabiat pemakanan yang sama berkemungkinan berat badan anda akan naik. tetapi sekiranya anda stok minum herbalife anda mengamalkan pemakanan yang sihat, In Shaa Allah berat badan anda akan kekal. Herbalife bukannya ubat kurus, ia hanyalah makanan gantian dan memudahkan kita sahaja.


*sumber gambar daripda google


Sekiranya anda berminat untuk:

*Turun Berat
*Tambah Berat
*Sarapan Sihat
*Tingkatkan Stamina Sukan
*Cantikkan Kulit

dengan Nutrisi Herbalife. Bolehlah menghubungi:

COACH MIRA
013-984 3532
Coach Pengurusan Berat Badan Anda
4 tahun sebagai Pengedar Bebas Herbalife






No comments:

Post a Comment