Tuesday 5 April 2016

Coach Mira (013.984.3532) Ahli Bebas Herbalife Malaysia : Testimoni Naik Berat Dengan Herbalife


Bismillahirrahanirrahim

Assalamu'aalaikum



Keputusan adalah tidak tipikal.Hasil individu berbeza-beza

TESTIMONI NAIK BERAT DENGAN HERBALIFE


Oit!!! boleh ke naik berat dengan herbalife???bukan herbalife produk untuk kurus jer ker??? Haa meh sini saya terangkan sedikit. Herbalife adalah produk nutrisi selular, makanan untuk sel-sel dalam badan kita, bukannya ubat kurus ataupun sepplemen macam produk-produk lain.





KONSEP NUTRISI SELULAR HERBALIFE

1. Membersihkan (CLEAN) vili-vili usus 

Vili-vili usus adalah struktur seperti jari di sepanjang dinding usus. Fungsinya menjaga/menyaring dan membantu tubuh kita menyerap lebih banyak nutrisi disamping melindungi dari racun. Oleh kerana itu, vili-vili ini perlu dibersihkan setiap hari. Herbalife salah satu fungsinya adalah membersihkan dan menyehatkan. Aloevera herbalife mampu untuk membesihkan vili-vili ini.


2. Menyerap (ABSORB)

Sel tubuh menyerap lebih banyak nutrisi dengan produk herbalife ini. Apabila vili-vili ini bersih, maka semakin sihat cili-vili ini dan semakin efisien tubuh kita menyerap (absorb) nutrisi. Kita juga akan semakin sihat dan bertenaga.


3. Proses regenerasi (REGENERATE)

Setiap hari ada sahaja sel-sel tubuh kita yang rosak. Kesihatan dan efisiensi penyerapan nutrisi mempercepatkan proses regenerasi sel-sel yang rosak. Maka dengan herbalife proses regenerasi sel-sel yang rosak lebih cepat diperbaiki dan kita semakin sihat dn bertenaga.





Semuanya bermula daripada pemakanan kita. Apa yang kita makan itu menggambarkan diri kita. Untuk menaikkan berat badan anda perlukan makan makanan yang seimbang supaya nutrisi itu menyerap dalam tubuh. 





Program Naikkan berat dengan Herbalife:


Pagi : 

Makan seperti biasa, selepas makan pagi boleh ambil shake f1 herbalife dan f3 protein herbalife untuk sumber protein lebih untuk badan kita. Boleh juga mengambil NRG tea Herbalife dan aloevera herbalife untuk sumber tenaga. Minum dalam 1.5 liter NRG tea herbalife + aloevera herbalife.

Tengahari:

Makan seperti biasa, 30 minit selepas makan tengahari boleh ambil shake f1 herbalife dan f3 protein herbalife. Boleh juga mengambil f2 multivitamin dan calcium selepas makan tengahari.

Malam:    

Makan seperti biasa, 30 minit selepas makan malam boleh ambil shake f1 herbalife dan f3 protein herbalife. Sebelum tidur boleh mengambil omega 3 herbalife dan NW formula herbalife untuk tidur yang nyenyak.


Air kosong minima kena habiskan dalam 2 liter sehari.



Herbalife hanyalah produk nutrisi selular yang badan kita perlukan. Bukannya produk supplemen untuk naikkan berat badan. Herbalife hanyalah makanan gantian yang mampu menaikkan berat badan tanpa menaikkan % lemak dalam badan. Hanya makanan gantian yang sihat, seimbang dan cukup nutrisi untuk badan kita perlukan. Dengan pemakanan yang betul dapat membantu anda menaikkan berat badan, dapatkan khidmat konsultansi daripada Coach Herbalife.


Sekiranya anda berminat untuk:

* NAIK BERAT
* NAIKKAN OTOT
* TURUN BERAT
* TURUNKAN % LEMAK DALAM BADAN
* SARAPAN SIHAT
* TINGKATKAN STAMINA SUKAN
* CANTIKKAN KULIT

dengan Nutrisi Herbalife, bolehlah menghubungi:

COACH MIRA
013-984 3532
Coach Pengurusan Berat Badan Anda
4 tahun sebagai Ahli Bebas Herbalife

No comments:

Post a Comment